2020年9月12日 星期六

豉油雞


今朝早心血來潮入咗樓下間百佳超市,

睇下有冇筍嘢買,

點知俾我發現所有冰鮮雞(唔理有冇牌子)都係$23隻,

咁抵又點可以唔買呢!

於是揀咗2隻稻花雞返屋企囉!

拿拿臨將其中一隻整咗呢碟豉油雞喇!









材料: 冰鮮雞1隻、薑5片、蔥段

調味: 老抽5湯匙、豉油1湯匙、紹酒1湯匙、冰糖粒2~3粒

做法: 洗淨雞身後瀝乾水份備用;

將調味和2~3碗水放入鍋內煮滾後,加入雞再煮滾豉油汁,

其間需要用大匙不停將豉油汁淋落雞身,當豉油汁翻滾後,加蓋煮8分鐘;

反轉另一面雞身,又不停將豉油汁淋雞身,再翻滾後又加蓋焗8分鐘;

重覆反轉雞身和淋豉油共3次後(即已煮24分鐘),

熄火唔好開蓋焗多10~15分鐘,取出豉油雞待涼斬件;

食前將豉油汁煮滾,慢慢將豉油汁淋在雞面,

豉油汁要淋多幾次,等雞回暖就可以食架啦!

~由於呢隻冰鮮雞唔係好大隻,所以煮嘅時間唔需要太耐,

如果冰鮮雞大隻嘅話,烹煮時間就要加多少少喇!

~豉油汁味道需要按個人口味調配,我個人口味鐘意豉油汁偏甜,

所以冰糖份量會落多少少呀!


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





6 則留言 :

  1. 嘩!乜咁抵!走寶添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係時時做特價,所以我見到就買嚟食呀!

      刪除
  2. hello 雀后 請問肉質如何, 我未買過冰鮮雞食

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得好多款冰鮮雞嘅肉質都係差不多,雞肉緊係冇新鮮雞咁實肉啦!
      雞味亦都冇咁濃,但勝在價錢大眾化呀!只要烹調得好,
      冰鮮雞都可以做到好好味道架!

      刪除
  3. 豉油雞色水好靚!
    從未買到23蚊一隻雞, 是否稻花雞好味D呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 做一日特價咋,呢隻稻花雞都唔錯呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!