2020年9月22日 星期二

淘淘淘


星期日晚7點幾去天貓超市落單,

今日中午12點半左右到屋企,

哈,

真係好方便啊!

今次係人生第一次自己一手一腳去天貓超市訂貨兼俾錢,

意義好重大架,

雖然我係淘寶新手,

(之前淘嘅嘢全部都係朋友幫手的)

有好多嘢都唔係好識,

但我知熟能生巧,

淘多幾次就熟架啦!

哈,

唔知老公會唔會開始驚驚哋呢???








     




 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




8 則留言 :

  1. 嘩啦啦,真係淘唔少噃。

    回覆刪除
  2. 拉麫說好味。烏江榨菜爽脆而且不太咸。我請我老公幫我訂,我完全唔識搞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔難,最緊要識俾錢就得啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈,依家我剩係識係天貓超市買嘢,遲下就會去其他網店實戰架啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!