2020年9月28日 星期一

奶油雲腿津白

買咗舊雲腿,

緊係要用嚟整奶油津白啦!

今次我用咗肥肥的大白菜嚟煮呢個餸,

唔用大白菜,

可以改用長津白、娃娃菜或旺菜煮都得架!

講咁多,

其實全部菜都係同一品種嚟架!











材料: 大白菜1個、金華火腿適量、清雞湯250ml、鮮奶大半碗、蒜蓉、薑3片

做法: 大白菜切頭後逐塊撕開洗淨;金華火腿切絲略浸沖洗;

燒熱油鑊落金華火腿、蒜蓉和薑片爆香,加入大白菜和清雞湯,

煮至大白菜軟身後,落埋鮮奶煮滾後,先夾起大白菜舖在碟上,

再煮滾奶油汁後,加少許生粉水埋芡汁,

最後將奶油汁和雲腿絲淋在大白菜面便成。

~呢個餸我一粒鹽都唔冇落,因為D雲腿和雞湯已經夠哂咸啦!

 
  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!