2020年8月4日 星期二

香煎粟米墨魚餅


抗疫晚餐~香煎粟米墨魚餅

噚日專登留咗少少粟米粒,

今日拿拿聲去買半斤($40)墨魚滑嚟整呢碟粟米墨魚餅喇!

墨魚餅彈牙爽口,

食到唔停得口呀!








材料: 墨魚膠半斤、粟米粒4湯匙

做法: 將現成墨魚膠放入大碗內,加入粟米粒攪勻,放雪櫃雪1小時;

取出墨魚膠,係手心加少少水(免黐手),將墨魚膠搓成餅;

凍鑊落油燒熱,放入墨魚餅煎至金黃色後,

反轉煎另一面時,用鑊鏟輕壓扁墨魚膠,煎至金黃色便成。

~由於魚檔買嘅墨魚膠已經調好味道,所以係唔使再加調味料呀!

~煎粟米餅全程用中小火慢慢煎,太大火易燶架;

~食時可點泰式雞醬一齊食架!


 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


7 則留言 :

  1. 墨魚滑價錢同我上次買一樣價。 無加到價。 但都係好貴囉。

    回覆刪除
  2. 請問墨魚膠那裡買好吃呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得其實間間買都冇分別,只係賣嘅價錢唔同咋!

      刪除
    2. 我未買過. 一鮮無賣.只有鯪魚漿.

      刪除
    3. 新北江一鮮有的,我係一鮮買架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!