2020年8月10日 星期一

白灼肥牛


小魔怪話想打邊爐,

大佬呀,

咁熱打邊爐好難頂啫!

而且佢又話減肥,

不如退而求其次,

我灼碟肥牛俾佢食算喇!

加埋有機芽菜墊底,

淋上自製蒜蓉辣豉油,

好正架!




材料: 肥牛1磅、有機芽菜半斤、薑絲、蔥絲

蒜蓉辣豉油: 蒜蓉、辣椒仔2隻、蒸魚豉油適量、糖半茶匙、滾油

做法: 燒熱水加少許鹽,落芽菜灼熟後撈上碟;肥牛灼熟後放在芽菜面,

舖上薑絲和蔥絲,淋上蒜蓉辣豉油,又或蘸辣豉油一齊食都可以啊!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 哈哈,我懶唔想買咁多嘢返嚟打邊爐,依家咪幾好,滿足佢食肥牛嘅心願呀!

      刪除
  2. 哈哈,開大冷氣咁得囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係我懶得買一大堆嘢返嚟打邊爐就真!

      刪除
  3. 回覆
    1. 碟蒜蓉辣椒豉油真係好鬼正,勁香蒜蓉味又辣辣哋。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!