2020年8月22日 星期六

素湯~印度椰子海底椰栗子馬蹄粟米紅蘿蔔湯


原來今日係中國廿四節氣中嘅處暑,

即係代表炎熱天氣即將完結了。

但今日街外天氣一樣咁悶熱,

行一陣公園已經出哂汁,

連口罩掛耳帶都濕到扭得水出呀!

所以我今朝一早煲定煲素湯,

等個廚房冇咁熱呀!




材料: 印度椰子1個、海底椰乾適量、紅蘿蔔1個、馬蹄12粒、

粟米1條、栗子半磅、蜜棗2粒

做法: 印度椰子洗淨切條;海底椰乾沖洗備用;

紅蘿蔔去皮切件;馬蹄去皮;栗子去殼去衣;粟米去皮切件;

將所有材料放入煲內加入10碗水,用中大火煮滾後,轉小火慢慢煲1.5小時,

最後落鹽調味便成。

~呢個湯水可以加少少南北杏落去一齊煲架!

~呢個湯水有止咳潤肺,滋陰清燥熱等功效架!

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






5 則留言 :

  1. 其實出一身汗都幾舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,出身汗沖個靚涼,爽爆呀!

      刪除
  2. 印度椰子? 未見過在那裡有售?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係新北江佳寶旁邊菜檔買的,約$20個,有時要問佢佢先攞出嚟,檔口太細了。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!