2020年8月18日 星期二

黑椒洋蔥牛仔骨


今日係凍肉舖買咗3條牛仔骨,

竟然要成$85,

唉,

依家D物價真係越來越貴呀!

(不過咁,一塊牛仔骨可以切4件!!!)


材料: 牛仔骨3塊、洋蔥1個、蒜蓉

醃料: 蠔油1湯匙、豉油1湯匙、老抽少許、糖1茶匙、
水1湯匙、

胡椒粉少許、黑椒碎適量、粉1.5茶匙、麻油少許

調味: 黑椒汁1湯匙、糖1茶匙、水4湯匙


做法: 牛仔骨解凍後切件,用刀背輕剁兩面,


用廚紙索乾水份後,落醃料醃2小時;洋蔥去皮切絲;

燒熱油鑊,煎牛仔骨至兩面金黃色或焦香後盛起;

原鑊爆洋蔥至軟身後,落蒜蓉炒勻,落調味和牛仔骨煮至洋蔥淋身後,


加入生粉水埋芡汁便成。

   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page

2 則留言 :

  1. 我煎親牛仔骨都係韌嘅。 英國暫時未見過有得賣,慳返!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常會要用刀背拍牛仔骨肉,有筋位置就要切斷佢,想再滑D就要落蛋白去醃牛仔骨呀!
      竟然英國冇牛仔骨賣,咁神奇???

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!