2020年8月21日 星期五

金銀蒜香辣蝦


我見呢排疫情開始冇咁嚴重,

所以今日又可以落街買餸了;

買餸之前我緊係又去公園行番幾個圈先啦!

雖然戴口罩行公園好悶熱又辛苦,

但為咗家人健康,

一定要好好保護自己呀!

今日買咗急凍蝦,

整咗碟金銀蒜香辣蝦,

超級惹味好送飯呀!








材料: 急凍蝦1磅、蒜蓉、薑蓉、辣椒仔2隻、生粉2湯匙、

炸蒜蓉適量、紹酒少許

醃料: 鹽半茶匙、胡椒粉適量

調味: 豉油1.5湯匙、糖1茶匙、麻油

做法: 急凍蝦解凍後,去蝦眼、鬚和挑蝦腸,並係蝦背界一刀(易入味);

用廚紙索乾蝦水後,落醃料醃30分鐘;

將蝦沾上生粉,放入油鑊中半煎炸至蝦煎兩面轉色,

加入薑蓉、蒜蓉和辣椒仔炒勻後贊少許紹酒,落埋調味快手炒勻,

讓蝦沾滿豉油汁後上碟,灑上炸蒜蓉係蝦面便成。

~食得辣嘅朋友仔,可以加埋辣椒油或花椒油一齊炒呀!

~加埋蔥粒會香D和色水靚D,可惜屋企冇蔥,冇得加呀!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 









沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!