2020年8月28日 星期五

蕃茄雞蛋燴肉碎


老公好鐘意食蕃茄煮蛋,

我見雪櫃仲有半碗豬肉碎,

於是加埋落去一齊煮;

呢個餸濕濕哋,

大人細路都鐘意食。












材料: 蕃茄3個、雞蛋4隻、豬肉碎$15、蕃茄醬2湯匙、

冰糖碎、蔥粒、麻油少許、鹽適量

醃料: 豉油半湯匙、糖半茶匙、生粉少許、水1湯匙、麻油少許

法: 豬肉碎用醃料醃15分鐘;雞蛋落少許鹽打發好備用; 

蕃茄底部界十字,放入熱水煮2分鐘後取出蕃茄浸涼水,去皮後切粒;

燒熱易潔鑊落油,倒入蛋液快炒成滑蛋後盛起;

原鑊落少許油加肉碎炒至9成熟(盡量將豬肉碎炒散),

落蕃茄、蕃茄醬、冰糖碎和水3湯匙煮2分鐘後,按個人口味加鹽調味,

加埋滑蛋、蔥花和灑少許麻油撈勻便成。





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





2 則留言 :

  1. 呢個餸我可以食兩碗飯。 不過我無心機好似你咁去番茄皮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個餸真係好送飯,我第一次裝咗半碗飯食,唔夠再添2匙羹飯,唔敢食太多呀!
      其實蕃茄皮好有益,唔去皮煮都得架!咁蕃茄營養唔會咁易流失。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!