2020年8月27日 星期四

客家芋頭蒸腩排


講開蒸排骨,

想食腍滑嘅緊係買飛排,

因為飛排點蒸都咁滑而且肉多骨少,

但價錢較貴和好快賣哂;

想食爽口彈牙就要買腩排,

因為腩排有少少肥,

食落好甘香兼有咬口;

唐排就骨多肉少,

但肉味比較香濃;

最後就係一字排骨,

適合用嚟整金沙骨呀!







材料: 腩排3條($78)、芋頭半個(小)、蒜蓉、辣椒仔3條、蔥粒、生粉1.5茶匙

醃料: 豉油1湯匙、蠔油1湯匙、鹽1茶匙、糖1茶匙、紹酒1湯匙、

生粉1茶匙、麻油少許

做法: 腩排洗淨後用廚紙索乾水份,落醃料醃2小時;

從雪櫃取出腩排後,放室溫30~45分鐘,加生粉1.5茶匙撈勻備用;

芋頭去皮切大粒後放入蒸碟內,舖上腩排放入熱水鑊內蒸20分鐘,

最後灑上蔥粒和辣椒粒便成。



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

  1. 自從你教我買飛排,我返香港都會買來蒸。係好滑好食。不過有時D豬肉檔呃我架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我日日去買,買慣買熟,佢哋唔敢呃我架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!