2020年8月12日 星期三

蝦醬肉碎炒飯


抗疫午餐~蝦醬肉碎炒飯。

呢排大小魔怪減肥,

真係一粒米都唔食呀!

全日我只係洗一杯半米,

足夠我和老公食到2餐;

有時連我都唔食飯嘅話,

咁剩咗嘅話就會第二朝用嚟炒飯食架啦!

加埋我至愛嘅豆奶,

今日午餐又食飽飽囉!



材料: 豬肉碎適量、生菜1/4個(切絲)、雞蛋2隻、白飯4碗

調味: 蝦醬少許、糖半茶匙

做法: 肉碎用少許豉油、糖、麻油和生粉醃一陣;雞蛋落少許鹽發勻備用;

燒熱油鑊落豬肉碎盡量炒碎至熟後放在鑊邊,落雞蛋炒至熟;

雞蛋和豬肉碎炒勻後,加入白飯撈勻及炒至乾身後,

落調味炒勻至出蝦醬香味,最後落生菜絲炒勻便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 








6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!