2020年6月4日 星期四

XO醬沙薑手撕雞


小魔怪呢排肥咗好多,

佢終於的起心肝去做運動兼健身,

仲要話食健康雞胸肉添!

佢食雞胸肉,

咁我食手撕雞囉!

加咗XO醬和青瓜絲,

超級好食,

食剩咗就做咗今日我哋午餐~手撕雞米粉。








小魔怪嘅雞胸肉係急凍的,

解凍後落少少鹽和胡椒粉醃咗佢15分鐘,

放入熱水鑊內蒸6~8分鐘至熟就食得啦!


XO醬沙薑手撕雞

做法: 煲滾水,剪開沙薑雞最外面包裝袋後,

內袋放入熱水鑊浸煮15分鐘,其間需要將雞反轉浸煮另一面;

取出沙薑雞待涼後將雞拆絲,把青瓜絲舖底,

加入XO醬與青瓜絲撈勻便成。

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






10 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!