2020年6月20日 星期六

父親節快樂

今日我哋黃家三姐妹和母親大人總共11人,

齊齊入嚟天水圍我屋企慶祝父親節,

順便派埋D糭俾大家分享啊!

今餐冇出街食,

全部都係我煮架(除咗外賣鴨外),

雖然係就係辛苦咗少少,

但見大家食得開心,

值得啊!


黑椒洋蔥咸豬手


黃金蝦
手撕雞2隻
外賣滷水鴨片配豆腐紅腸
 梅菜蒸魚腩
蝦醬雞翼
蒸水蛋
 油鹽水生菜
 翠肉瓜炒素雜錦


 雙椰(印度椰子、海底椰)栗子馬蹄粟米紅蘿蔔湯
飯後甜品
 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



2 則留言 :

  1. 雀后, 祝你及你的家人都開開心心, 健健康康! 此餐好豐富, 最" sweet " 是有飯後點品呀 ! 正~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!