2020年6月22日 星期一

清炒福花菜


近排見街市有好多福花菜賣,

$10斤又唔算貴喎!

落肉片炒又得,

清炒又得;

今次清炒就加咗辣椒乾落去喇!

落少少鹽、糖和豉油一齊炒,

辣辣咸咸爽爽脆脆,

好鬼惹味架!


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

  1. 我之前大鄉里,唔知呢D叫福花菜。我仲話 blog 友點解買D咁大花嘅椰菜花,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 福花菜比較爽口,而普通椰菜花會淋身好多,妳下次返香港一定要買嚟試下呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!