2020年6月5日 星期五

北極蝦兩食


我最鐘意試新嘢,

係佳寶見到有盒加拿大北極蝦,

未食過就買嚟試下啦!

有人話解凍後可以即食,

但我都係覺得炒炒佢穩陣D囉!

煮咗兩種口味,

想食濃味嘅食黑椒三色椒酥炸北極蝦;

鐘意食清淡就食蒜蓉青瓜炒北極蝦。








黑椒三色椒酥炸北極蝦

材料: 北極蝦、三色椒、薑片、蒜蓉

調味: 豉油1湯匙、糖1茶匙、黑胡椒碎適量

做法: 北極蝦解凍後,用廚紙煮乾水份;

燒熱油鑊落多少少油,將北極蝦落鑊炸至蝦殼脆身後撈起隔油;

另燒熱鑊加入蒜蓉、薑片和三色椒快炒,落北極蝦炒勻後,

加入調味快手炒多十數下便成。

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




4 則留言 :

  1. 我覺得此味(黑椒三色椒酥炸北極蝦)好似好味D .

    回覆刪除
  2. 我地叫呢D做cocktail 蝦。過下熱水,剝左殼就咁食。英國人唔過水就咁入口,好勇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係覺得煮下佢先食,穩陣D呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!