2020年6月7日 星期日

黑椒豬扒&煎燶邊蛋


今日冇買餸,

摷下雪櫃有咩物資先得;

簡單煮咗碟黑椒豬扒,

炒多碟菜,

仲有小魔怪至愛嘅煎燶邊蛋,

開飯囉!






材料: 梅頭豬扒3件、三色椒1/3個、蒜蓉、生粉水、黑胡椒碎適量

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蠔油1湯匙、豉油大半湯匙、老抽大半湯匙、糖1茶匙、黑胡椒碎


做法: 梅頭豬扒解凍後,用刀背略剁兩面後切件醃1小時;三色椒切片;

燒熱鑊落油將豬扒煎至熟後放在鑊邊旁,用煎豬扒油爆香蒜蓉和三色椒,

將豬扒、調味和水6湯匙煮至汁濃後,落生粉水埋芡汁,

上碟後灑上少許黑胡椒碎便成。



 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

4 則留言 :

  1. 家庭主婦...最好就是功夫少少...但可煮到餐飯, 而家人又欣賞 & 食清光, 唔使有隔夜餸.

    其實我好欣賞你呀雀后...煮飯又寫BLOG 分享, 我就無咁嘅心機嘞!

    買餸,抬5斤10斤回家, 又洗又切又去皮..熱辣辣火光熊熊又煮...煮完又洗...散晒 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我家人食嘢好簡單,我煮咩佢哋就食咩,唔使煮得太複雜呀!
      仲有係我負責煮飯,老公負責洗碗,咁我就輕鬆好多呀! ^.^

      刪除
  2. 香港呢幾日落咁大雨,落街買餸好唔方便呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日落街買菜,行雷閃電兼落大雨,攪到我成身濕哂呀!@@"

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!