2020年6月26日 星期五

冬菇炆伊麵(素)


過年時買咗一包大冬菇,

冬菇好厚肉,

炆嚟食係一啖食唔哂架!

老公大小魔怪都唔係咁鐘意食咁大隻嘅冬菇,

好彩剩得唔多約12隻左右;

所以噚日就炆咗佢,

8隻冬菇放入冰箱雪住佢,

咁就隨時都有得食,

其餘4隻就切片嚟炆伊麵。

因為要留番俾大魔怪食,

所以我用咗素蠔油炆冬菇呀!

但個人覺得,

都係用李錦記舊裝蠔油炆冬菇,

先至係最好食D囉!





炆冬菇

材料: 冬菇12隻(大)、薑2片、生粉水

調味: 素蠔油2湯匙、豉油大半湯匙、老抽1湯匙、冰糖粒適量、麻油少許

做法: 冬菇浸軟去蒂,留浸冬菇水;

燒熱油鑊落薑片和冬菇爆香,落調味和2浸冬菇水2碗煮滾,

轉小火慢慢炆30~45分鐘(視乎冬菇大細而定),加入生粉水埋芡汁便成。

素炒伊麵

材料: 伊麵3個、韭黃$2、有機芽菜$5、蠔油冬菇4隻(切片)、麻油少許

調味: 素蠔油1湯匙、豉油1湯匙、老抽適量、香菇粉1茶匙、糖1茶匙

做法: 燒熱水落伊麵灼至軟身後撈起及沖水(我覺得會冇咁油);韭黃切段;

燒熱油鑊加入蠔油冬菇片、伊麵、調味和1.5碗水炆至差不多收汁,

落埋有機芽菜和韭黃撈勻至芽菜熟後,灑少許麻油撈勻便成。

  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 









沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!