2020年6月11日 星期四

豆醬炆豬手


唔記得買邊隻豉油(2支)送咗一樽黃豆醬俾我,

除咗可以用嚟蒸麵豉排骨外,

仲可以用嚟炆餸架!

今日我就用佢嚟炆豬手喇!











材料: 急凍豬手3磅、薑8片、紹酒2湯匙、八角2粒、桂皮少許、

香葉2片、冰糖1大粒、熱水3碗、生粉水

調味: 黃豆醬2湯匙、豉油1湯匙、老抽1.5湯匙、糖2茶匙

做法: 急凍豬手解凍後,放入鍋內加水、薑3片和紹酒1湯匙,

出水10分鐘後撈起並沖洗乾淨備用;

燒熱油鑊加入薑4片、八角、桂皮和冰糖炒至出糖色後(中小火),

先落黃豆醬炒香,加入豬手炒勻後贊紹酒1湯匙,

後落熱水3碗、豉油、老抽和糖調味,用中火煮滾後,

轉小火慢慢炆煮1小時,熄火後唔好開蓋繼續焗至飯前半小時,

開火翻熱半小時(中小火),最後加生粉水埋芡汁便成。

     


 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!









6 則留言 :

  1. 樽醬好唔好味? 點解落咁少玉桂和香葉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 樽醬味道唔錯架,最啱用嚟整麵豉蒸排骨。
      屋企冇哂玉桂和香葉,剩番咁多就落埋佢囉!
      雖然少少哋,但味道啱啱好,正呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!