2020年6月29日 星期一

手剁梅菜豬肉


今日,

一時衝動係街市買咗舊二八肥腩肉,

整咗呢碟剁咗20分鐘嘅梅菜豬肉餅;

想個肉餅好食,

一定要用手同佢哋做massage,

同埋一邊做massage,

一邊餵佢哋飲水,

咁個肉餅先會好滑架啦!







材料: 半肥瘦腩肉$40、梅菜適量、水3湯匙

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、胡椒粉適量、

生粉1茶匙、麻油少許

做法: 梅菜浸30分鐘後,沖洗乾淨切粒;半肥瘦豬肉切片後切粒;

將梅菜和豬肉混合用刀剁成肉餅後放入大碗內,

用手將豬肉不斷攪拌及撻豬肉7~8次左右,

撻和攪豬肉期間,分3次加入水(每次1湯匙),

撻到豬肉起膠後,加入調味醃30分鐘;

燒熱水放入梅菜豬肉餅用大火蒸15分鐘便成。

~蒸肉餅嘅肉,用半肥瘦豬肉就最啱喇,咁個肉餅先至好食架!

今次我用咗二肥八瘦嘅腩肉嚟剁肉餅,食落仲有咬口嘅肉筋,

唔會用機攪嘅肉碎咁散呀!

~肉餅汁係精華,千祈唔好倒掉,只要蒸好肉餅待一陣,

肉餅係會吸收番自己的肉汁架!


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係,自家剁比機器攪出嚟嘅肉,真係好食百倍架!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都懶架,所以一年都整唔到一兩次手剁豬肉呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!