2018年10月29日 星期一

四寶茶(土伏苓、牛大力、入地老鼠、羅漢果)


今朝經過屋苑商場,

見到有呢呢類一舊舊嘅物體賣,

土伏苓、牛大力我成日都煲,

但入地老鼠(鑽地老鼠)就第一次煲;

本來想買嚟煲湯,

但原來可以加個羅漢果煲水,

咁一於用嚟煲水飲啦!

四寶茶係超級袪濕架!









材料: 土伏苓、牛大力、入地老鼠(2~3人份量)、羅漢果1個

做法: 土伏苓、牛大力和入地老鼠沖沖水,羅漢果破開備用;

燒熱16碗水,加入土伏苓、牛大力、入地老鼠和羅漢果,

水翻滾後轉小火煲4小時,熱飲凍飲都得架!

~記得間中要攪攪煲底,以免黐底呀!

~脾胃虛寒、容易肚瀉和孕婦不宜飲用。

  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





4 則留言 :

  1. 呢個茶,寒底人士可能唔啱飲

    回覆刪除
  2. 我每年返去都煲一兩次。在旺角街市,大埔街市買都好貴。沙田就最貴!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!