2018年10月28日 星期日

回鄉


噚日又係姑奶、老公和我一齊返惠州喇!

惠州舊長途巴士車站原來已經停止服務,

轉咗新嘅惠州市汽車南站,

第一次嚟新巴士總站,

雖然好大,

但唔知點搭車走囉!

好彩有朋友接我哋咋!








食飽飽午餐(193蚊人仔),

捉咗朋友仔嚟我哋屋企打麻雀;

玩咗一陣又出去弟婦附近新開嘅飯店食晚飯,

食咗350蚊人仔。









至於今朝,

我哋又去咗市場買餸返香港,

買咗樽媽媽做的下飯菜~花生松子辣椒油(11蚊人仔),

花生松子好脆口,

正呀!




又見到有新鮮炸出嚟嘅隆江肉卷賣,

啱啱炸出嚟非常吸引

買條返香港都好喎~(7蚊人仔)!


  午餐就去咗弟婦家食飯,

食自家養嘅雞,

農家菜,

好味道呀!










弟婦煮咗2個雞俾我和姑奶每人一隻,

又俾咗一大梳蕉拎返香港,

仲有我哋係市場買嘅嘢,

今次又係拎到手軟呀!









惠州市汽車南站,

購票地方唔算好大,

但車站內等候空間就勁寬敞,

吸煙區係中間通風位置,

唔錯呀!

最最最重要係個廁所冇異味,

格數又多,

光線充足,

比舊車站企理100倍呀!

(可能仲係新嘅緣故啦!)



  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!