2020年11月5日 星期四

欖菜雞蛋肉碎炒飯

哈哈,

呢碟欖菜雞蛋肉碎炒飯,

俾篇淘寶post打咗尖添!

星期二返學前,

炒咗碟炒俾老公做晚餐,

整擔擔麵時食剩咗D肉碎,

用嚟炒飯就最啱啦!

打2隻蛋加埋欖菜一齊炒,

香噴噴嘅欖菜雞蛋肉碎炒飯,

開飯啦!



材料: 冷飯適量、雞蛋2隻、熟肉碎1碗、欖菜適量

調味: 幼鹽少許、豉油少許

做法: 雪櫃取出冷飯,盡量將冷飯摷散唔好黐埋;雞蛋落鹽發勻;

燒熱油鑊加入雞蛋液快炒後,加入冷飯盡量炒至粒粒分明後撥埋鑊邊,

加入適量欖菜和熟肉碎炒香後,與雞蛋飯炒勻,

加鹽和豉油調味,豉油盡量係鑊邊贊落去先出香味架!

~如屋企有蔥花嘅話,加以加埋落去一齊炒,增加香味啊!

~熟肉碎點做法,可參考下面網頁~自製上海擔擔麵(撈麵)


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

5 則留言 :

  1. 我少食欖菜,英國買到的一樽樽的好多油。

    回覆刪除
    回覆
    1. 為咗保存耐D,所以要用多D油浸住,我通常會隔油先用嚟煮餸。

      刪除
  2. 欖菜用嚟炒飯,真係好好食架!

    回覆刪除
  3. 我買過一次又係覺得太多油。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!