2020年11月21日 星期六

客家蔥油雞


今日整呢碟客家蔥油雞,

主角唔係雞,

而係碟蔥油呀!

客家人食雞,

鐘意用乾蔥頭、薑蓉、蒜蓉和蔥粒,

混合豉油、鹽、糖和滾油,

點雞嚟食架!


材料: 雞1隻

醃料: 鹽1.5湯匙、紹酒少許

做法: 雞洗淨後去內臟,用廚紙索乾水份後,

落醃料搽勻雞身內外醃半日或以上;

雪櫃取出雞待室溫1小時,將雞放入熱水鑊內用大火蒸25分鐘熄火,

不要開蓋焗雞5~8分鐘後,取出雞待涼斬件。

蔥油醬: 

材料: 乾蔥頭2個、薑蓉、蒜蓉、蔥粒、滾油3~4湯匙

調味: 豉油1.5湯匙、鹽1/4茶匙、糖1茶匙

做法: 將乾蔥頭切絲,加入薑蓉、蒜蓉、蔥粒和調味,

贊上熱滾油攪勻便成。

~蒸雞時間要視乎雞嘅大細而有所調節呀!

~客家人鐘意用自家製花生油整呢個蔥油,

因為花生油贊落D乾蔥度特別香架!

~今次醃雞,我落多咗少少鹽,因為唔整蔥油嘅話,

就咁熟蒸隻雞當咸雞嚟食都得架!

~蔥油調味可以按自己口味而調節呀!

_  
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 






6 則留言 :

  1. 我唔識蒸雞 ,(但我最鍾意食),因為英國的雞,個胸同我的一樣大,好難蒸熟,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,香港通常食到嘅都係黃油雞,唔算好大隻,新鮮和冰鮮的都係好好食架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!