2020年11月14日 星期六

黑椒煎雞扒荷包蛋炒意粉


平時煮雜糧,

我鐘意煮湯粉麵,

因為濕濕哋易入嘛;

但間中都會炒下粉麵嚟食,

今餐就煮咗呢款~黑椒煎雞扒荷包蛋炒意粉,

唔知大家啱唔啱食呢???

哈,

我就好啱食喇!










材料: 意粉、雞扒2塊、洋蔥1個、雞蛋、蒜蓉

醃料: 鹽1茶匙、黑胡椒碎適量、胡椒粉適量

黑椒汁: 現成黑椒醬2湯匙、老抽少許、鹽少許、糖1茶匙、大半碗水

做法: 雞扒解凍用廚紙索乾水份,厚肉部份界幾刀後,落醃料醃1小時;

燒熱鑊不需落油,放入雞扒先煎有雞皮果面,慢慢煎出雞油後,

反轉煎另一面,其間蓋上鑊蓋將雞扒煎熟(需反覆煎兩面至雞扒全熟);

按包裝指示,將意粉煮至軟身後隔去水份備用;

將洋蔥切絲;雞蛋煎熟;

燒熱油鑊落洋蔥絲炒至軟身,加入蒜蓉炒勻後,落黑椒汁滾後,

落意粉炒至汁濃後上碟;將雞扒和雞蛋舖係意粉面便成。

 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!