2020年11月13日 星期五

柱候蘿蔔牛腩煲


大家有冇試過買過黑心蘿蔔,

之前我就試過喇!

批好哂D皮切開先見到個蘿蔔黑心,

激死我啦!

好彩今次買嘅蘿蔔好靚又重手;

俾個貼士大家,

批蘿蔔皮一定要批深少少,

因為蘿蔔皮比較厚,

批到見到有少少透明就得,

咁蘿蔔炆出嚟又嫩又多汁,

仲冇渣添架!









材料: 牛肋條1.5磅、蘿蔔1條、薑7片、蒜頭3粒、乾蔥頭2個、

八角1粒、桂皮少許、香葉2片、紹酒2湯匙

調味: 柱候醬2湯匙、蠔油1湯匙、豉油1湯匙、冰糖1大粒

做法: 凍水落牛肋條、薑2片和紹酒1湯匙煮滾,出水10分鐘後撈起切件;

蘿蔔去皮滾刀切件;凍鍋落少許油,落薑片、蒜頭、乾蔥頭和柱候醬爆香,

加牛肋條與醬料炒勻後贊紹酒1湯匙,

落蠔油、豉油、冰糖、八角、桂皮、香葉和熱水3碗(蓋過牛肋條),

中大火煮滾後轉小火慢慢炆1小時後,撈起蒜頭和乾蔥;

落蘿蔔後轉中火煮滾,再轉小火慢慢炆多30分鐘,

最後按個人口味加鹽調味後,落少許老抽調色和生粉水埋芡汁便成。

~炆牛腩時要小心睇火,間中要攪拌一下牛腩免黐底,水乾嘅話就要加熱水。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


2 則留言 :

  1. 回覆
    1. 醒目,批皮批深D,蘿蔔煮起嚟又嫩又滑又冇渣,真係好正架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!