2014年4月3日 星期四

照燒帶子

 
踏入春天,
 
勁濕漉漉,
 
又成日整大雨,
 
冇得出街,
 
令人好煩悶;
 
冇嘢攪,
 
留係屋企狂煲劇呀!
 








 


材料: 熟帶子8隻、蒜蓉、牛油1茶匙

調味: 日本豉油1.5湯匙、味醂2湯匙、酒1茶匙、水1湯匙

做法: 帶子解凍後去黑色腸後用廚紙抹乾水份;

燒熱易潔鑊加牛油和蒜蓉爆香,加入帶子略煎每面1分鐘左右後盛起備用;

原鑊加入調味煮滾至汁濃,將帶子回鑊煮至收汁(中途需要反轉帶子),

加入蔥絲裝飾和淋上照燒汁便成。


 
近排睇緊呢套~急診室男女



 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

18 則留言 :

  1. 好香呀!我要食一隻。

    回覆刪除
  2. 照燒得好靚.....咁我照食番一隻先....!!

    回覆刪除
  3. 點解我在香港時你唔介紹我煮呢個餸呀! 我鍾意食呀。

    回覆刪除
  4. 一定好好味,我都想食!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!