2023年3月28日 星期二

又嚟,病


大魔怪又又又感冒了,

喉嚨痛、流鼻水、喉沙兼頭痛,

睇咗醫生,

食咗藥就係咁瞓,

午餐食通粉,

晚餐我就煲咗皮蛋瘦肉粥、榨菜蒸豬肉和灼菜芯。




  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  



4 則留言 :

  1. 早日康復!復常初期多左上呼吸道不適!

    回覆刪除
    回覆
    1. 後生仔,成日食熱氣嘢,又飲水唔多,好易病呀!

      刪除
  2. 有媽媽的悉心照顧好快好返~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢睇咗醫生,食咗藥已經好番好多,呢幾日我會煮D得清淡少少嘅餸菜俾佢食架啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!