2023年3月1日 星期三

屏山文物徑半日遊


今日挑起條筋,

老公和我行下屏山文物徑,

輕輕鬆鬆行路過去,

車都唔使搭,

唔錯架!

第一站~天水圍西鐵站旁~聚星樓。

第二站~楊侯古廟。


第三站~鄧氏宗祠。



第四站~愈喬二公祠。




第五站~覲廷書室。








第六站~屏山鄧族文物館。


















最後一站~鴻興海鮮燒鵝食家,

燒鵝髀飯$68+$4凍檸茶,

乾炒牛河$42+$4凍檸茶。










4 則留言 :

  1. 呢處我都去過幾次,慢慢行幾舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都行過幾次,噚日天氣好好,慢慢行,好舒服呀!

      刪除
  2. 天朗氣清,20多度,行山舒服,有益身心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,噚日天氣唔錯,少少曬但有風,都幾涼爽呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!