2023年3月23日 星期四

腐竹薏米雞蛋糖水+外賣晚餐


今晚晚餐雖然叫咗外賣,

但我都冇偷懶架,

煲咗我哋成家都鐘意飲嘅腐竹薏米雞蛋糖水,

食完D辣辣哋嘅嘢,

食番碗甜甜嘅糖水中和番佢呀!








材料: 甜扁腐竹1包、洋薏米$3、冰糖適量、雞蛋6隻

做法: 洋意米浸半小時;雞蛋4隻放入鍋內加水煮滾,去殼備用;

其餘2隻雞蛋發勻備用;燒熱10碗水落洋薏米先煲20分鐘,

後加腐竹煲至自己鐘意嘅溶度,加入4隻去殼雞蛋和冰糖煮至溶後,

熄火落蛋液攪勻便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!