2023年3月14日 星期二

芥蘭炒臘肉


今次惠州之旅,

弟婦攞咗條佢自己生曬嘅臘肉俾我哋食呀!

平時我都好少買臘肉嚟食,

因為怕咗佢哋肉質太硬,

但弟婦自己曬嘅臘肉,

炒完出嚟特別香軟,

攪到我都要破戒食咗幾片,

嘻嘻,

又真係幾好食架!



材料: 芥蘭苗半斤、臘肉適量、薑4片、紹酒1湯匙

調味: 豉油少許、糖1茶匙 

做法: 臘肉沖洗後放入鍋內蒸10分鐘,取出切片;芥蘭苗浸洗後去花;

熱鑊落少少油先爆香臘肉和薑片,加入芥蘭快炒至芥蘭軟身,

沿鑊邊贊酒,加豉油和糖調味,落水2湯匙炒勻至汁濃便成。


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!