2023年3月12日 星期日

終於返鄉下喇~惠州


3月10日~3月12日星期五六日,

我和老公返咗惠州呀!

3年冇返去,

惠州真係變化得好大,

尤其係我哋居住嘅村屋附近,

大興土木,

興建咗好多新道路,

沿途綠化做得好好,

真係越變越靚呀!




坐的士返到屋企附近,

我哋以前成日去嘅餐廳,

已經換咗老板,

原本想食快餐,

但最後揀咗食優惠餐,

3葷2素+飯湯任裝15蚊1份,

呢度30蚊食飽飽都唔錯架!







姑奶早我哋幾日已經返嚟,

將衣櫃衫褲、枕頭被褥全部攞出嚟放係太陽底下曬咗成日,

弟婦又買咗新被和床墊幫我哋更換,

續咗wifi和網絡電視,

仲買埋生果俾我哋食添呀!







原本我哋想同親戚朋友一齊出街晚飯,

點知弟婦話我哋好耐冇食過自家養嘅雞,

一定要去佢屋企食飯呀!

雞係自家養,

臘肉係自家曬,

蘿蔔菜脯又係自家種和醃製,

呢餐家鄉菜真係好好味道呀!

飯後活動~打牌,

連打兩日,

坐到腰骨痛呀!




星期六,

我哋2個一朝早起身,

行去到附近市場食早餐,

3年冇嚟食嘢,

好懷念呢份早餐嘅味道呀!

食咗28蚊,

好抵食呀!











我哋附近開咗間暫時係惠州最大嘅商場,

行路過去應該要20分鐘左右,

如果揸車就5分鐘就到,

呢度有6層高,

有我鐘意行嘅AEON超市,

1~4樓有國內國外名牌店舖,

5、6樓係大型食肆和萬達影城IMAX,

有海底撈、太二酸菜魚等等名牌食店,

我哋午餐就嚟呢度飲茶,

9大3小總共食咗533人民幣,

好抵食呀!






















下午又係打麻雀時間,

日打夜打,

哈哈,

好似過年咁呀!

堂弟話中午老公請飲茶,

唔好再嘥錢出街食飯,

所以我哋又去咗佢屋企食飯喇!

原本噚日食嘅果碟雞只係得半隻,

今晚就食埋另外果半隻呀!

簡簡單單又一餐,

不過一樣咁好食呀!




星期日,

噚晚打麻雀打到差不多2點先瞓,

今朝一早去新地方食早餐,

2個人食咗12蚊,

超超超抵食呀!









呢幾日老公和我都買咗唔少嘢,

水壺和風筒都係留响惠州用,

零食、粉麵和蒜頭乾蔥,

仲有弟婦自家曬嘅臘肉,

2個弟婦每人都蒸咗隻雞俾我哋帶返香港,

我和老公又一次滿載而歸呀!

搭11點半大巴士由惠州出發,

返到天水圍都係2點左右,

都好快呀!










 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!