2020年7月8日 星期三

黑椒洋蔥牛柳粒


近排小魔怪日日放工就去做gym,

間中仲會去游水添!

食嘢又健康咗,

早餐食雞蛋2隻,

午晚兩餐就清蒸雞柳和白烚菜,

雖然睇落好齋咁,

但又真係好有效,

肌肉實咗兼成個人精神咗!

不過呢,

食得咁齋間中都要放鬆下,

我都會蒸魚和煮牛肉俾佢食;

今餐我整咗黑椒洋蔥牛柳粒(少汁版),

佢食咗幾粒已經好滿足架啦!



材料: 牛柳粒、洋蔥、蒜蓉、黑胡椒粒、黑椒醬2茶匙、油1茶匙

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、水1湯匙

做法: 牛柳粒解凍後,用廚紙索乾水份,落醃料和黑胡椒粒醃1小時;

洋蔥去皮切片;燒熱鑊落油,加入牛柳粒煎香四面後盛起;

原鑊落少許油,落洋蔥爆香,加入蒜蓉快炒至洋蔥轉色,

落黑椒醬2茶匙和水2湯匙煮至洋蔥熟,落埋牛柳粒快手炒勻後上碟。

~小魔怪減肥期間要食少油少鹽餐,所有呢個黑椒牛柳味道會淡D呀!





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 








6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!