2020年7月18日 星期六

氣炸豬腩仔


今日買咗2條急凍五花腩,

拿拿臨醃咗佢,

試下用個新氣炸鍋整豬腩仔先得。












材料: 急凍有皮豬腩肉2條、粗鹽適量、白醋1茶匙

醃料: 五香粉1.5茶匙、紹酒半湯匙

做法: 豬腩肉洗淨後,將五香粉和紹酒搽勻豬腩肉兩旁;

不用封保鮮紙,將醃好的豬腩肉放入雪櫃雪8小時或至隔夜;

取出豬腩肉放室溫半小時,用針拮豬皮表面後,搽少少白醋在豬皮面,

用錫紙包好豬腩肉,將粗鹽放在豬皮面,放入氣炸鍋內用180度炸30分鐘;

取出豬腩肉去表面粗鹽,再放入氣炸鍋內用200度氣炸10分鐘便成。


食後感:

雖然係急凍豬腩肉(佳寶買的),

但一D都冇豬羶味;

可能豬皮面鬆針唔夠(我搵唔到個豬插),

所以個豬皮就爆得唔係咁好,

但個皮都好脆口;

等我搵齊工具之後,

會再做多次呀!



 




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 呢次係第一次用氣炸鍋整豬腩仔,試多幾次應該會有進步架啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係脆,但個皮唔係好爆,再試整多幾次應該會有進步呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!