2020年7月17日 星期五

新玩貝~紅心空氣炸鍋(6升)


話說我原本有嘅空氣炸鍋借咗俾姐姐用,

見佢玩得咁開心,

整咗好多好嘢俾姐夫和姨甥仔食,

我都唔好意思問佢攞返嚟用囉!

唯有搵朋友仔幫我淘個新款兼容量大嘅空氣炸鍋,

今日終於到咗啦!

順便買埋空氣炸鍋墊紙呀!







 用嚟試機呢包水牛城辣雞翼,

係朋友仔幫我係屯門果間成興隆買的,

$76包,

辣辣哋都幾惹味,

用咗190度焗13分鐘,

中途反轉雞翼一次,

好快就有得食呀!






 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!