2020年7月27日 星期一

麻辣鳳爪


哈哈,

今日又係食鳳爪呀!

話說上星期六煮咗豉油雞腳,

點知小魔怪冇返嚟食飯,

最後一隻雞腳都俾老公食埋;

佢話今晚要我煮俾佢食喎,

咁簡單要求緊係冇問題啦!

佢話要食麻辣味,

所以我加咗花椒八角辣椒乾落去一齊炆,

特別惹味呀!




材料: 急凍短鳳爪15隻、薑6片、花椒粒適量、八角1粒、辣椒乾4隻、

糖2茶匙、紹酒1.5湯匙

調味: 豉油1湯匙、老抽1湯匙、蠔油半湯匙、冰糖適量

做法: 急凍鳳爪解凍後,放入鍋內加入水、薑3片和紹酒1湯匙出水5分鐘,

將鳳爪沖溉乾淨後,剪甲備用;

燒熱油鑊加入花椒、八角、辣椒乾、薑片和糖2茶匙炒至轉金黃色,

加入鳳爪炒勻至上色後,落調味和1.5碗水煮滾後,

轉小火慢慢滾至鳳爪收汁便成。

~想食加辣版,可以加埋辣豆瓣醬落去一齊炆,

咁豉油和蠔油嘅份量就要略略減少喇!

  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!













沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!