2020年7月2日 星期四

雲泉仙館


今日小魔怪放假,

約埋姑奶一齊去雲泉仙館去拜奶奶,

姑奶要返學,

我哋係元朗搵食兼等埋佢一齊call車入粉嶺。

上海麵家係元朗都好耐歷史囉!










Call車由元朗去粉嶺雲泉仙館都係$170,

抵坐喎!

見到D荷花開得幾靚,

用部手機影番幾張靚相先得。



去到雲泉,

都幾擔心外圍檔口冇開檔架,

好彩都有3~4檔有開,

等我唔使白行一趟呀!

知道大家因疫情關係,

做生意都好困難,

我哋分咗幾檔去買嘢,

咁就大家都歡喜啦!






 返到屋企開信箱,

發現多咗包口罩,

係政府派的免費口罩,

多謝哂呀!



  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




6 則留言 :

  1. 我都有去過外圍檔口買乾貨,好多選擇,買到好開心。

    回覆刪除
  2. 政府派的免費口罩,係咪左右耳的橡筋一邊大一邊細?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他人收到咩口罩我唔清楚,我收嘅係藍色口罩,質料好好冇大細邊喎!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!