2020年4月3日 星期五

今日煲冬瓜~冬瓜粟米排骨湯


今日煲冬瓜~湯!

冬瓜粟米排骨湯配瑤柱薏米和蜜棗,

呢個湯有袪濕利尿、清熱解毒等功效架!

夏天飲就最啱喇!









材料: 冬瓜2斤、粟米1條、生薏米$2、排骨$85、蜜棗4粒、

瑤柱碎適量、薑3片

做法: 排骨出水後落1茶匙鹽醃半日;


冬瓜切件去皮(冬瓜皮留用);薏米略浸;

將10碗水煮滾,放入所有材料連冬瓜皮,


滾後轉小火煲1.5小時後加鹽調味便成。

~我鐘意用醃咸咗嘅排骨或豬腱煲湯,因為我哋會食埋湯渣,

所以煲完湯嘅肉咸咸哋,好好食架!

 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!