2020年4月29日 星期三

蝦醬粉絲蒸豬腩肉


今日去肉檔買豬肉,

問豬肉佬用嚟蒸蝦醬咩肉好食呢???

佢介紹我買肥腩肉,

我話好肥喎~舊豬肉,

豬肉佬話呢舊肥腩肉好好食,

唔好食嘅話就返去算漲喎,

咁就信佢一次咁多啦!

豬肉佬真係冇介紹錯,

D肥腩肉蒸完出嚟咬落去一D都唔肥,

肥肉食落好爽口,

真係唔覺自己食緊肥豬肉呀!









材料: 豬腩肉$58、粉絲適量、蒜蓉、薑絲、蔥粒、蒸魚豉油1湯匙、麻油

醃料: 蝦醬1湯匙、豉油1茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、紹酒少許、

油少許、水2湯匙

做法: 豬腩肉洗淨後切薄片,加入醃料醃1小時;

粉絲浸軟,落蒸魚豉油和麻油撈勻粉絲;

將蝦醬豬腩肉放在粉絲面,舖上薑絲和蒜蓉,

放入熱水鑊內用大火蒸15分鐘,最後灑上蔥粒便成。

~留意蝦醬咸度,太咸的話記得要自行調節糖份呀!

~記得從雪櫃取出肉類後,如雞、牛、豬、魚等

需要放室溫1小時左右先好煮呀!


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!