2020年4月18日 星期六

酸菜生魚片


小魔怪至愛食酸菜魚,

問我識唔識整喎???

哈,

呢個世界上有懶人包架嘛,

跟指示做就得啦!

今次買咗條生魚,

請魚檔亞姐幫我起骨,

返嚟慢慢將魚起雙飛就得啦!













材料: 生魚1條、酸菜魚包1個、紅薯粉150g、薑5片、芫茜適量、

紹酒1湯匙、滾油

做法: 生魚片洗淨後切片,落醃魚包和紹酒1湯匙撈勻,醃30分鐘;

紅薯粉用熱水浸軟後剪段;芫茜洗淨切段備用;

燒熱油鑊加入酸菜炒勻至出香味後盛起;原鑊落油煎香魚骨和魚頭至焦香,

加入酸菜炒勻後,落熱水煮至滾後,加入紅薯粉和調味包攪勻煮8分鐘左右;

將生魚片放入鍋內滾3~4分鐘,按個人口味加辣椒包,

灑上芫茜裝飾,最後係生魚片面淋上滾油便成。



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!