2020年4月25日 星期六

煎蠔餅


噚晚整咗我至愛嘅煎蠔餅,

今次我係用半煎炸嘅方法去做,

梗係冇街外食炸得咁香脆啦!

話雖如此,

我整呢個蠔餅個邊邊係脆身的,

內裡帶軟,

加埋蠔仔嘅鮮味,

食到小魔怪和老公lam lam脷呀!

呢個份量,

我總共煎咗3個蠔餅,

每人一份,

唔使爭呀!









材料: 蠔仔1斤、鴨蛋2隻、蔥粒、芫茜適量、蕃薯粉5湯匙、

生粉3湯匙、3~4湯匙水(視乎粉漿杰度)、椒鹽適量

調味: 魚露2茶匙、胡椒粉適量、麻油少許

做法: 將蠔仔倒入一碗內,用清水浸一陣,輕手將蠔仔洗淨後隔去水份;

加入4茶匙生粉洗淨蠔仔表面(要用手指摸吓仲有冇碎蠔殼),浸洗蠔仔備用;

燒熱水加1湯匙紹酒,將蠔仔汆水15秒,隔去水份後待涼備用;

準備一個大碗,先將蕃薯粉、生粉、調味和3~4湯匙水攪勻,

然後加入蠔仔和蔥粒輕輕攪拌,靜待5分鐘後,再加入已經發勻嘅鴨蛋;

燒熱鑊落多少少油,將蠔仔粉漿分3次落鑊煎,煎至兩邊金黃色上碟,

加上芫茜裝飾便成,可以配埋椒鹽或魚露點嚟食呀!

~洗蠔仔要好輕手,唔好用水大大力沖洗,因為好易洗爆蠔仔肚,

咁D鮮味就會走哂架啦!

~煎蠔餅唔好一次過落哂D粉漿,太厚身個煎蠔飯就唔好食架喇;

~煎蠔餅時,可以用鑊鏟將已定型嘅蠔餅界開幾份,咁就易D將蠔餅反轉身,

中間嘅蠔仔更易熟呀!

~用鴨蛋整呢個蠔餅,係好食過用雞蛋整,個蛋香味會出好多架!

~至於蠔仔使唔使出水呢個問題,大家都可以按自己心意去做,

我覺得出水俾我有少少安全感(驚蠔仔唔熟)。


   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page



5 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!