2020年4月23日 星期四

生菜鮑魚


咪睇今日咁富貴食鮑魚呀!

其實呢個係罐頭即食鮑魚嚟架!

之前最平時$100有3罐,

每罐大約有4隻鮑魚仔;

其實依家普遍都加哂價,

而且每個牌子鮑魚仔價錢都唔同,

我覺得鮑魚大細和味道都差不多,

所以會揀平平哋嘅牌子嚟食,

閒時加餸灼埋碟生菜,

開罐鮑魚煮滾D鮑魚汁,

加鮑魚煮多一陣後,

連鮑魚和鮑魚汁淋係菜面,

好方便架!



  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係呀,所以我成日都買定幾罐儲係屋企架!

      刪除
  2. 我都覺得係,我食過幾個牌子,真係無分別。

    回覆刪除
  3. 呢個餸簡單又方便真的好正架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我有時冇咩煮意時,咪開罐鮑魚嚟食下囉!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!