2019年1月8日 星期二

5分鐘沙薑雞翼



5分鐘,

5分鐘,

只要開最細火浸雞翼5分鐘,

咁煮出嚟嘅雞翼就會好滑溜架啦!

今日我就係用呢個方法嚟整沙薑雞翼,

雞翼皮飽滿,

雞肉又嫩又滑呀!










材料: 雞翼10隻、薑3片、香葉4片、八角2個、

沙薑粒1湯匙、冰糖2粒

調味: 鹽1.5湯匙

沙薑汁: 沙薑粉1.5湯匙、鹽大半茶匙、熟油2湯匙、麻油少許

做法: 雞翼放熱水內出水後沖水備用;

燒熱4碗水加入沙薑粒1湯匙、香葉4片、八角2個、3片薑、冰糖和調味

滾後先煲15分鐘等沙薑料出味,放入雞翼煮滾後,

開最細火慢慢浸雞翼5分鐘熄火,唔好開蓋繼續浸一陣;

此時開始整沙薑汁,將沙薑粉、鹽、熟滾油和麻油撈勻;

撈起雞翼放入大碗內,加入沙薑汁撈勻便成。

~亦可留起部份沙薑汁用小碟裝起,進食時點嚟食都得呀!

~煲沙薑料時,鹽會落得比較多,咸咸哋D雞翼先好食架!

~至於整沙薑汁呢,由於我落嘅係粗鹽,

所以大家可以自己選擇落鹽嘅份量啦!




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!