2019年1月20日 星期日

回鄉


噚日我同老公和姑奶返惠州,

主要係打掃下間屋,

準備過年時返嚟玩幾日呀!

午飯就係堂弟家食飯,

有自製臘腸臘肉,

又有自家養肥雞,

好好餸啊!









飯後同堂弟返石霸老家

因為祖屋日久失修,

要重新起過呀!









回程時經過路邊有蔗賣,

廿皮有10條,

好抵食架,

可惜我冇牙力,

食咗一啖就唔食囉!

唔食嘢,

買咗都得架!





至於晚餐呢,

堂弟婦整咗家鄉蘿蔔粄,

超好食,

老公話要我返香港整俾佢食喎!


 



 今朝本來唔想落市場買嘢,

但唔去唔安落,

又買咗一大堆嘢返香港,

拎到手軟呀!



 

本來仲有自家製臘腸臘肉架,

但驚過唔到關,

所以剩係攞咗隻雞返嚟咋!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!