2019年1月27日 星期日

家鄉煎藕餅


小魔怪真係一個執屋能手,

今日佢唔單只執咗自己房,

仲幫我執埋客廳雜物,

又吸又抹塵,

越執越興奮,

真係好攪笑呀!

本來諗住今晚整個藕餅慰勞下佢,

點知佢約咗朋友食飯,

唯有留番俾我同老公撐枱腳啦!













材料: 蓮藕1節、豬肉碎$15、魚肉$10、雞蛋1隻、蔥粒

調味: 豉油1湯匙、鹽1茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油、胡椒粉

做法: 蓮藕去皮一半刨絲,一半切粒後放入大碗中,

加入豬肉碎、魚肉、雞蛋和調味攪勻後,撻肉餡30零40下,

放入雪櫃雪1小時左右;取出蓮藕餡後,加入蔥粒拌勻;


燒熱易潔鑊落油,將蓮藕餡用手搓成圓形壓平,

用中火慢慢煎一面金黃色後,先反轉煎另一面,


煎至兩面金黃色或熟透便成。

(沾少少水係手心,咁搓餡料時就唔會黐手架啦!)

(呢個蓮藕餅份量頗多,我分兩餐食呀,但記得煎蓮藕餅前先好撈蔥,

因為撈咗蔥會出水架!)



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  

6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!