2019年1月31日 星期四

炸腰果


又係開鑊炸腰果嘅時間啦!

今日開爐有少少阻滯,

就係個煤氣爐開8~10秒後自動熄火,

拿拿臨打電話去煤氣公司搵人整,

約咗明日下午嚟睇下發生咩事,

好彩過年前壞咋,

如果新年壞就大件事,

都唔知點算囉!











材料: 腰果一斤、鹽

做法: 燒熱水加1茶匙鹽,將腰果出水1分鐘後撈起,用廚紙抹乾水份;

倒半鑊油,凍鑊凍油放入腰果後開中火,油滾後轉小火慢慢炸,

其間需要用鑊鏟不停翻轉腰果,直至腰果炸至淺金黃色或至7~8分鐘,

最後轉大火炸多10-15秒,即撈起腰果放在廚紙上煮油,

待涼後加鹽1茶匙撈勻入樽便成。

~千祈要睇火,火力過猛表面會易燶但裡面又唔熟,

所以要用慢火慢慢炸透腰果呀!

~仲有炸腰果唔好炸到太深色先撈起,因為撈起後腰果好熱,

仲會變深色,會過火咗架啦!

~炸腰果方法個個唔同,有人熱鑊熱油炸,有人就凍鑊凍油炸,

個個方法我都試過,個人覺得凍鑊凍油炸腰果易D控制火力,

大家不妨可以試下兩種方法比較下架!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



8 則留言 :

  1. 炸得好靚呀!真係想拎D黎食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,今次真係炸得唔錯,香脆可口,正呀!

      刪除
  2. 你又引我食埋D熱氣野! 請問香港賣生腰果幾錢斤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平嘅60零蚊都有,我買大粒就貴貴少少要85蚊斤呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!