2022年5月4日 星期三

元朗牛兄弟牛雜粉麵餐廳


噚晚返學前,

又落咗元朗搵食喇!

飽飽哋唔太肚餓,

去食碗湯麵都唔錯架!

揀咗係學校附近嘅牛兄弟牛雜粉麵餐廳。

我食牛腩麵$32加$6凍飲,

朋友仔就食雲吞河$28加$6凍飲。





  

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





7 則留言 :

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 出去食湯粉麵, 我覺得食麵通常係最小分量的, 麵餅已經一少個分好, 係咁多就咁多. 鍾意食都冇辦法啦.

      刪除
    2. 係呀,由於中午食咗糯米飯,所以唔食太飽呀!

      刪除
  2. 個麵底好似少D喎 ! 不過有朋友相伴, 食下傾下又幾好.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!