2022年5月12日 星期四

韓式金菇豬柳卷


之前係759亞信屋買咗幾包豬柳片,

今晚用佢嚟包金菇呀!

煎到D金菇豬柳卷差不多熟後,

加咗韓式牛肉醬2湯匙和少少水燴番佢,

煮到個汁濃和肉熟後,

咁就食得架喇!








 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





6 則留言 :

  1. D 汁好似好正, 我未買過此汁(韓式牛肉醬) , 看來好好味, 要試下. ^_^

    回覆刪除
  2. 而家年紀越老, 越怕d野煮唔熟, 哈! 請問你煮尼個餸大概煮左幾耐呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢包豬柳片好薄,唔使煮好耐,煎到豬柳片周圍轉色後,再用韓式牛肉醬煮3~5分鐘,咁就食得架喇!

      刪除
  3. 我都有買過呢隻豬柳片,幾方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鐘意買佢嚟打邊爐,薄薄哋好易熟呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!