2022年5月20日 星期五

素食~黑松露蘑菇炒意粉


大魔怪在家工作,

我煮咗呢碟黑松露蘑菇炒意粉俾佢做午餐,

灑少少芝士粉係面,

大魔怪話更加好食呀!


材料: 意粉適量、蘑菇5個、西蘭花半個、蒜蓉適量、牛油

調味: 黑松露醬、蒜鹽、糖

做法: 意粉按包裝指示,放入熱水內加少許鹽出水後隔去水份(留意粉水);

蘑菇用濕布抹表面切碎;西蘭花切件後灼熟備用;

燒熱鑊落牛油,加入蘑菇碎和蒜蓉炒香後,

落意粉、西蘭花、黑松露醬、調味和落適量意粉水,

炒至意粉乾身後上碟,最後灑上芝士粉係意粉面便成。


   

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!







2 則留言 :

  1. 我都鐘意D 意粉唔好太濕, 你LEE 個有黑松露醬 就啱晒我. hahaha

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!