2022年5月10日 星期二

素腐皮卷


星期日係佛誕兼母親節,

應下節整咗素腐皮卷,

一次過包咗16條,

分咗兩餐嚟食;

我食兩條素腐皮卷(點醋食),

已經飽飽哋呀!






材料: 椰菜半個、芽菜$5、甘筍1條、蘑菇10個、金菇1包、

木耳2朵、腐皮2塊、黑胡椒碎

調味: 素蠔油1湯匙、豉油1湯匙、糖1茶匙、鹽半茶匙、

香菇粉1茶匙、生粉水適量

做法: 椰菜和甘筍切絲;芽菜沖水備用;木耳浸軟去硬蒂後切絲;

蘑菇用濕毛巾抹表面後切碎;金菇去尾切半;腐皮修硬邊對摺一開八;

燒熱油鑊先爆香蘑菇至乾身後盛起(盡量隔去蘑菇水);

原鑊落少許油,加入椰菜、甘筍和木耳碎炒至軟身,落調味煮至菜熟,

最後加芽菜、蘑菇和黑胡椒碎炒勻後上碟,待涼後將餡料包入腐皮內,

燒熱易潔鑊落少許油,將有摺口先放入鑊煎,

用慢火煎腐皮卷至兩面金黃色便成。

~若餡料汁多嘅話,可以落少許生粉水埋芡汁。


 
 




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

  1. 素腐皮卷好食得來, 又快炸熟(其實唔熟都唔怕), 炸LEE 樣, 我無有怕! 哈哈! 素腐皮卷萬歲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個餡料已經熟,簡單煎香D腐皮就食得啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 好簡單,只要包實個餡唔漏出嚟就得。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!