2022年4月8日 星期五

長洲半日遊


今日約咗老公舊中學同學,

一共7人入長洲行下;

佢哋有2蚊車優惠真係好,

搭車搭船都係2蚊,

而我就用咗差不多$100車船費,

好貴呀!

見仲有少少時間,

影相打下咭先。






以為中環5號碼頭(入長洲)好多人,

點知入到長洲仲多人呀!

入到長洲先醫肚;

釗記雖然係小店,

但食物味道真係唔錯,

羅宋湯好足料,

碟頭飯一D都唔hea,

好有水準,

尤其碟涼瓜炆魚(星鱸),

好正呀!


















食飽飽後就行去長洲西園探張保仔呀!

可惜人太多要排隊入去,

終於都係放棄了。















遠望五行石都幾靚架!

探唔到張保仔,

我哋唯有改去行鯆魚灣,

梯級有D較高,

部份樓梯路窄和較暗,

要行得好小心。


















遠望五行石咁靚,

我哋就去五行石行下;

附近有個小小沙灘有不少外國美女,

著三點式泳裝游水,

男士們眼睛吃冰淇淋啊!

其實五行石好靚架!

可惜有好多冇公德心嘅人,

係石上面塗鴉,

影響環境呀!



















落番去地面,

好攰要搵個地方休息下,

食甜品就最啱喇!

行咗半日,

長洲好多地方都冇時間行,

佢哋話搵日又要再嚟過,

因為佢哋搭2蚊車太方便了。

回程搭快船,

全船爆滿冇咩空位,

唔使半個鐘就返到中環了。









  
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

8 則留言 :

  1. 真係難得仲維繫到一班舊同學, 真替你先生高興!

    行下曬下, 吃點東西, 難得還有良朋相伴, 人生一樂也!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公同學成日有聚會架!踩單車、行山、打乒乓波,好多活動呀!

      刪除
  2. 香港係假期? 咁多人嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排小朋友提早放暑假,起碼過埋復活節後先開學呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 平日已經咁多人,假日肯定逼爆啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!